Komma's i.p.v. namen in de Bezorgapp

Als in het overzicht in de Bezorgapp i.p.v. namen komma's staan kan je de onderstaande stappen uitvoeren. 

  1. Log uit uit de Bezorgapp
  2. Verwijder de browsergeschiedenis  en cookies op de bezorgtelefoon. Het verwijderen van de browsergeschiedenis en cookies voer je als volgt uit:

    • Android
      • Open de webbrowser
      • Klik rechtsboven op de 3 puntjes
      • Open Geschiedenis -> browsergeschiedenis wissen
      • Vink aan 'Browsergeschiedenis' en 'Cookies en sitegegevens'

    • IOS
      • Open de app Safari
      • Tik op het pictogram 'Bladwijzers'
      • Tik op 'Geschiedenis' of het pictogram ervan
      • Tik op 'Wis
      • Kies op 'Altijd' om de geschiedenis te verwijderen
      • Tik eventueel rechtsboven op 'Gereed'

  3.  Log weer in op de Bezorgapp. Nu staan er weer namen in de Bezorgapp i.p.v. komma's