Bij wie moet ik zijn voor problemen met hardware en het netwerk?

Je maakt gebruik van een scanner en een PC waar de software van Recept Locatie op draait. In dit item wordt toelichting gegeven bij wie je moet zijn als je problemen ervaart met de hardware.

De Recept Locatie (server) PC werkt niet (naar behoren)

Als het geen softwarematig probleem is, neem dan contact op met de leverancier van de pc. Dat kan je installateur/systeembeheerder zijn. Als de pc vervangen moet worden dan mogen alleen Westers of Brocacef S&S de installatie van Recept Locatie uitvoeren, omdat zij gecontracteerd zijn.

De bluetooth of display scanner werkt niet (naar behoren)

Heb je een andere scanner dan de Zebra TC25 (met beeldscherm) of de Zebra DS2278 (zonder beeldscherm en bluetooth)? Dan is deze waarschijnlijk niet meer compatible met de huidige versie van de software. Dat wil zeggen; dat deze type scanners de huidige software 'niet meer aankunnen'. We adviseren je om over te stappen op de TC25 scanner voor mobiel gebruik en de DS2278 om altijd, ook bij internetstoringen, door te kunnen werken.

Wil je toch nog graag geholpen worden bij de huidige scanner? Vraag dan de leverancier, installateur, die hem geleverd heeft om hulp. Klik hier om meteen een scanner aan te schaffen.

De WIFI of het netwerk werkt niet (naar behoren)

Vraag de leverancier of netwerkbeheerder van jouw apotheek of zij je hierbij ondersteuning kunnen bieden. Helaas kan Apotheek Partners je hier niet bij helpen.


Keywords: hardware - pc - scanner- wifi - werkt niet - kapot - vervangen