Mijn Webscanner heeft geen verbinding/doet het niet

Als Mijn Webscanner het niet doet krijg je een foutmelding te zien. In dit item leggen we je uit wat je zelf kan doen om dit op te lossen.

Melding 1: Geen verbinding

Mijn Webscanner kan geen verbinding maken met de Server van Recept Locatie. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Wat kan je hier zelf aan doen?

  1. Controleer of Recept Locatie aan staat op de Server
  2. Start Recept Locatie op de Server opnieuw op
  3. Ververs de pagina van Mijn Webscanner door van boven naar beneden te swipen
  4. Start Mijn Webscanner opnieuw op 

Is er hierna nog steeds geen verbinding met Mijn Webscanner? Neem dan contact op met de servicedesk zij zullen je verder helpen. Dit kan op werkdagen via dChatWhatsapp of Email.

Als er een Error Code in beeld komt: Geef deze dan ook door aan onze Servicedesk! 


Melding 2: Je bent offline

Krijg je onderstaande melding te zien? Dan is er helaas op dit moment geen actieve internetverbinding. Helaas kan Apotheek Partners dit niet oplossen en adviseren we je om contact op te nemen met je netwerkbeheerder.