Patiënt ontvangt onterecht een herinneringskluisbericht

Als een patiënt een herinneringsbericht ontvangt van de kluis, terwijl de patiënt wel al het recept heeft opgehaald uit de kluis kan dit verschillende oorzaken hebben. In dit item wordt toelichting gegeven over de oorzaken hiervan en hoe dit opgelost kan worden.

Oorzaken onterecht herinneringskluisbericht

  1. Een recept wordt aan de achterzijde door de apotheek verwijderd, maar niet uitgescand. Dus dan blijft hij op de lijst van de kluis staan. Recept Locatie denkt dan dat de locatie nog bezet is en zal nog een herinneringsbericht versturen.

  2. Er zit een spatie in het recept. Zowel bij inladen als uitladen. Bij inladen verwerkt Recept Locatie dat wel goed (door de spatie te verwijderen), bij uitladen niet. Daarom ook de fout in het log: Request incorrectly formatted: Er is geen receptbarcode ingevoerd. Is het rugetiket gescand?

Keywords: Vraag/Probleem - Reept Locatie - Koppelingen - Pharmaself - Locatie - Foutmelding - Herinnering - Bericht - Rugetiket - Barcode