Recept Locatie webapplicatie opent niet

De Recept Locatie webapplicatie opent niet meer op de display scanner. Controleer als eerst of de display scanner verbonden is met het internet. Als de display scanner niet verbonden is met het internet neem contact op met de netwerkbeheerder van de apotheek om de display scanner met het internet te verbinden. Indien de display scanner wel verbonden is met internet kan je de stappen uit dit item uitvoeren.

Oplossing 1: Browsergeschiedenis verwijderen

Verwijder de browsergeschiedenis op de display scanner. Dit kan je als volgt doen:

  1. Open Google Chrome op de display scanner
  2. Klik rechtsboven op de 3 puntjes
  3. Open Geschiedenis -> Browsergeschiedenis wissen
  4. Vink aan 'Browsergeschiedenis' en 'Cookies en sitegegevens'
  5. Open vervolgens de Recept Locatie webapplicatie op de displayscanner. Voer de koppelcode in van de apotheek.

Mocht het verwijderen van de browsergeschiedenis de melding niet hebben verholpen, ga naar oplossing 2.

Oplossing 2: Browsergeschiedenis verwijderen en Recept Locatie webapplicatie opnieuw instellen

Voordat de stappen van deze oplossing worden uitgevoerd is het belangrijk dat het toetsenbord op de display scanner zichtbaar is. Om het toetsenbord terug te halen kan je de stappen uit dit item uitvoeren.

  1. Verwijder de Recept Locatie webapplicatie op het start scherm van de display scanner door het ingedrukt te houden en het icoontje te slepen naar 'verwijderen'.
  2. Volg de stappen uit oplossing 2 voor het verwijderen van de browsergeschiedenis
  3. Na het verwijderen van de browsergeschiedenis ga weer naar Google Chrome
  4. Ga naar de volgende website: web.receptlocatie.nl en voer de koppelcode in van de apotheek
  5. Voer de stappen van dit item uit voor het vastzetten van de Recept Locatie webapplicatie op de display scanner. 



Keywords: Vraag/Probleem - Recept Locatie - Scanner - TC25 - Internet - App - Download