Pharmaself24 haalt geen gegevens op

Als de Pharmaself24 geen gegevens ophaalt kan dit verschillende oorzaken hebben. In dit item wordt beschreven wat je kan doen om de melding op te lossen. 

Pharmaself24 scant niet

Als je in de Pharmaself24 helemaal geen recepten kan in scannen neem contact op met de Servicedesk van Pharmaself24 via hun website: Support (pharmaself24.nl)

Pharmaself24 scant maar..

De recepten kunnen wel worden in gescand in de Pharmaself24, maar 

  • Als je "laad per artikelcode" en er verschijnt een witte balk of
  • Bij fast load gaat het lampje van groen naar oranje naar blauw maar vervolgens niet meer terug naar groen

De Pharmaself24 of Recept Locatie kan de gegevens niet opvragen bij het AIS. Neem contact op met de leverancier van jouw AIS, om erachter te komen wat er mis gaat. 

Wanneer de Pharmaself24 het recept wel scant en er verschijnt wel het schermpje wat normaliter ook verschijnt maar het is leeg controleer dan of de lockercode, waar het recept aan is gekoppeld, ook aan Apotheek Partners is gekoppeld.