Invoer ongeldig

Bij het scannen van het receptnummer en vervolgens de locatie verschijnt de melding 'Invoer ongeldig'. In dit item staan de oplossingen voor de melding toegelicht.

  1. Controleer als eerst of het ligt aan de display scanner of aan de gescande barcodes. Dit doe je door het desbetreffende recept  in te scannen op de locatie met de bluetooth scanner die gekoppeld is aan de Recept Locatie server. Krijg je niet meer de melding 'Invoer ongeldig', dan ligt het aan de display scanner. Blijf je de melding ook krijgen op de Recept Locatie server, neem contact op met onze Serverdesk. 

  2. Controleer of de Recept Locatie webbased app maar 1 keer open staat in Google Chrome op de webbrowser. Sluit eventuele meerdere tabbladen.

  3. Verwijder de browsergeschiedenis op de scanner. Volg hiervoor de stappen onder 'Oplossing 2: Browsergeschiedenis verwijderen' uit dit item.

  4. Controleer of de instellingen van de scanner correct staan ingesteld a.d.h.v. dit item. Zie de stappen onder kopje 'Scanner instellen voor gebruik'.